Tak jsem pořídil silnějšího bratříčka :-)...jako dost dobrý :-)....

Suzuki Bandit GSF 1200 S
MOTOR
vzduchem a olejem chlazený čtyřdobý čtyřválec.Uspořádání: v řadě
napříč
Rozvod: 2x OHC, 4 ventily na válec.Zdvihový objem: 1157 cm3
Vrtání x zdvih: 79 x 59 mm.Kompresní poměr: 9,5 : 1
Výkon: 98 k (72 kW)/8500 1/min
Točivý moment: 92 Nm/6500 1/min
Plnění: 4x Mikuni BST 36
Zapalováníelektronické CDI
PŘEVODY
Spojka: hydraulicky ovládaná vícelamelová v olejové lázni.Převodovka: pětistupňová
Sekundární převod: řetězem
PODVOZEK
Rám: kolébkový z ocelových trubek.Úhel hlavy, závlek: 64,4°, 104 mm
Přední vidlice: teleskopická 43 mm, seřiditelné předpětí
Zadní odpružení: centrální, seřiditelné předpětí a horní útlum
Zdvihy kol: 130/125 mm
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 a 180/55 ZR 17
Přední brzda: 2 x 310 mm, šestipístková
Zadní brzda: 1x 240 mm, dvoupístková
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Rozvor kol: 1430 mm
Výška sedla: 820 mm
Hmotnost bez náplní: 214/220 kg
Palivová nádrž: 20 l (zásoba 4,5)
Geneze Suzuki GSF 1200 Bandit
Když byl v roce 1995 představen Bandit 1200 jako novinka pro modelový rok 1996, hodně lidí blaženě vzdychlo a začalo rozbíjet prasátka s úsporami. Když se objevily první testy, rozbíjení prasátek ještě zintenzivnilo. Přitom se nejednalo o žádnou mimořádnou novinku a téměř stejný vzduchem a olejem chlazený motor v té době poháněl i modely GSX 1100 G a GSX 1100 F. Úspěch Banditů 600 a 1200 podnítil zrod modelu s motorem 750 cm3, ten měl ale jepičí život.
O něco málo dražší, zhruba o deset tisíc, byl model „S“vybavený polokapotáží. Byl – a je – určen těm, kteří chtějí s Banditem absolvovat i delší trasy. Kapotáž dává motocyklu poněkud jiný ráz a poskytuje ne sice dokonalou, ale docela příjemnou ochranu jezdci a při vyšších rychlostech omezuje únavu řidiče. Parametry obou modelů jsou totožné, jen maximální rychlost je u modelu S nepatrně větší. Logicky.
Na podzim roku 2000 došlo k modernizaci Bandita, což se možná ne každému líbilo. Nový je především rám, který nyní nepůsobí tak klasicky, a přibyly plastové doplňky, nové jsou i další plasty: přední blatník a zadní partie. Také tvar sedla se pozměnil pro lepší pohodlí jezdce i spolujezdce. Upraveno bylo pérování, přední vidlice je však stále pro sportovní jízdu příliš měkká. Vpředu jsou nové třmeny.
Změny určitě více prospěly modelu S, s novými kapotami působí sportovně i agresivně, má kvalitní osvětlení, nižší řídítka. Škoda, že je pod sedlem tak minimální úložný prostor, vejde se tam sice U-zámek, ale nevejdou se tam už např. noviny s nedělní přílohou. Pokud nemáte ruksak, musíte si je strčit za košili. Když se s tímhle cestovním Banditem dostanete na závodní dráhu, můžete v zatáčkách vesele brousit stupačky, stojánek i výfuk.
Bandit 1200 vždy uchvacoval zkušené motocyklisty, typický majitel Bandita je muž mezi 30 a 50, spíš inteligentní a se sportovním duchem. Bandit je i oblíbeným strojem testujících novinářů. I nyní, po šesti letech, představuje i nejlepší poměr radosti k ceně. I na českém trhu. Směsice sportovních kvalit, komfortu a schopnost denního soužití je mimořádně zdařilá. „Všestranný génius“, napsali o něm nedávno v jednom velice prestižním evropském motocyklovém časopise. Začátečník i profík se od prvního kontaktu cítí na Banditu jako doma. Jeho kouzlo je nebývalé a jakmile mu jednou podlehnete, už vás nepustí. Je jako droga – bez Bandita se prostě nedá žít...
Rozvod: 2x OHC, 4 ventily na válec.Zdvihový objem: 1157 cm3
Vrtání x zdvih: 79 x 59 mm.Kompresní poměr: 9,5 : 1
Výkon: 98 k (72 kW)/8500 1/min
Točivý moment: 92 Nm/6500 1/min
Plnění: 4x Mikuni BST 36
Zapalováníelektronické CDI
PŘEVODY
Spojka: hydraulicky ovládaná vícelamelová v olejové lázni.Převodovka: pětistupňová
Sekundární převod: řetězem
PODVOZEK
Rám: kolébkový z ocelových trubek.Úhel hlavy, závlek: 64,4°, 104 mm
Přední vidlice: teleskopická 43 mm, seřiditelné předpětí
Zadní odpružení: centrální, seřiditelné předpětí a horní útlum
Zdvihy kol: 130/125 mm
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 a 180/55 ZR 17

Přední brzda: 2 x 310 mm, šestipístková
Zadní brzda: 1x 240 mm, dvoupístková
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Rozvor kol: 1430 mm
Výška sedla: 820 mm
Hmotnost bez náplní: 214/220 kg
Palivová nádrž: 20 l (zásoba 4,5)
Geneze Suzuki GSF 1200 Bandit
Když byl v roce 1995 představen Bandit 1200 jako novinka pro modelový rok 1996, hodně lidí blaženě vzdychlo a začalo rozbíjet prasátka s úsporami. Když se objevily první testy, rozbíjení prasátek ještě zintenzivnilo. Přitom se nejednalo o žádnou mimořádnou novinku a téměř stejný vzduchem a olejem chlazený motor v té době poháněl i modely GSX 1100 G a GSX 1100 F. Úspěch Banditů 600 a 1200 podnítil zrod modelu s motorem 750 cm3, ten měl ale jepičí život.
O něco málo dražší, zhruba o deset tisíc, byl model „S“vybavený polokapotáží. Byl – a je – určen těm, kteří chtějí s Banditem absolvovat i delší trasy. Kapotáž dává motocyklu poněkud jiný ráz a poskytuje ne sice dokonalou, ale docela příjemnou ochranu jezdci a při vyšších rychlostech omezuje únavu řidiče. Parametry obou modelů jsou totožné, jen maximální rychlost je u modelu S nepatrně větší. Logicky.
Na podzim roku 2000 došlo k modernizaci Bandita, což se možná ne každému líbilo. Nový je především rám, který nyní nepůsobí tak klasicky, a přibyly plastové doplňky, nové jsou i další plasty: přední blatník a zadní partie. Také tvar sedla se pozměnil pro lepší pohodlí jezdce i spolujezdce. Upraveno bylo pérování, přední vidlice je však stále pro sportovní jízdu příliš měkká. Vpředu jsou nové třmeny.
Změny určitě více prospěly modelu S, s novými kapotami působí sportovně i agresivně, má kvalitní osvětlení, nižší řídítka. Škoda, že je pod sedlem tak minimální úložný prostor, vejde se tam sice U-zámek, ale nevejdou se tam už např. noviny s nedělní přílohou. Pokud nemáte ruksak, musíte si je strčit za košili. Když se s tímhle cestovním Banditem dostanete na závodní dráhu, můžete v zatáčkách vesele brousit stupačky, stojánek i výfuk.
Bandit 1200 vždy uchvacoval zkušené motocyklisty, typický majitel Bandita je muž mezi 30 a 50, spíš inteligentní a se sportovním duchem. Bandit je i oblíbeným strojem testujících novinářů. I nyní, po šesti letech, představuje i nejlepší poměr radosti k ceně. I na českém trhu. Směsice sportovních kvalit, komfortu a schopnost denního soužití je mimořádně zdařilá. „Všestranný génius“, napsali o něm nedávno v jednom velice prestižním evropském motocyklovém časopise. Začátečník i profík se od prvního kontaktu cítí na Banditu jako doma. Jeho kouzlo je nebývalé a jakmile mu jednou podlehnete, už vás nepustí. Je jako droga – bez Bandita se prostě nedá žít...
